אבי בניהו: "נתניהו היה צריך לפרסם את השגותיו לפני השלמת התיק"

    אסתי פלד No Comments on אבי בניהו: "נתניהו היה צריך לפרסם את השגותיו לפני השלמת התיק"

    יועצו הפוליטי לשעבר של נתניהו, אביב בושינסקי ודובר צה"ל לשעבר, אבי בניהו, התראיינו ל'מהדורה המרכזית' לאחר הצהרתו והשגתו של נתניהו על תיקי החקירה בענינו | בושינסקי: "נתניהו היה נראה לחוץ – נראה שלא התייעץ עם איש על המהלך" | בניהו: "הדרמה הייתה על כלום" | האזינו

    23:36
    13.05.24
    נתי קאליש No Comments on פרסום ראשון: מי יהיה הממשיך? נחשפת צוואתו של האדמו"ר מביאלה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יועצו לשעבר של ראש הממשלה בנימין נתניהו, אביב בושינסקי ודובר צה"ל לשעבר והאסטרטג אבי בניהו התראיינו היום (שני) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן לאחר הצהרתו של נתניהו לתקשורת בעניין תיקי החקירה. השניים פרשנו את המהלך הדרמטי של נתניהו והאם הוא היה נכון ציבורית?.

    אביב בושינסקי יועצו של נתניהו לשעבר: עבדת איתו הרבה שנים והערכה שלי אליו היא אדירה. הוא קמפיינר מספר אחד. הוא הערב נראה שהדיר את כולם מסביבתו. אני מתקשה להאמין שיועץ אחד יגיד לך שהוא עשה מהלך חכם. מערכת הבחירות תהיה סביב החקירות. יתרונותיו של נתניהו זה בעשייה שלו. מה שראינו הערב זה לא נתניהו שאני מכיר. ראינו איש לחוץ, מפוחד, שיצר דרמה מכלום.

    אבי בניהו: "מדינה כל כך לחוצה, פרסום של הודעה דרמטית משעות אחה"צ ובסוף מתברר שהוא סה"כ מזמן עימות עם עדי מדינה, זה מעשה לא ראוי ושימוש ציני במתח הציבורי. למה הוא לא פרסם את עניין העימות בזמן אמת? המסקנה: גם אם השמאל לא יעלה בכל מערכת הבחירות את עניין החקירות, אני משוכנע שביבי לא יפסיק להתעסק עם זה".

    האזינו לפרשנות:



    0 תגובות